Monday, October 3

HappyFuckinDay :)

2.10.2011 <3 Kenal kan tarikh nie? Hihi birthday kite lahh. Dah boleh ambik lesen nie. HAHA nak maket jea kann :p Aku ingat birthday aku tahun nie same macam dulu-dulu. Duduk lepak rumah jea kan. TAPI, dah ade orang tersayang kan sekarang. So, ingat nak ajak keluar laa. Yelaaa, bukan selalu macam nie. Aku kene hargai gile-gile dengan die. Sebab semalam tu, dia ade futsal larut malam. So die tak tidur laaa dari senje sampai pagi. Die memang tak tidur punn! Rehat pun tak wee. Memulaa aku rase bersalah gila nak ajak die keluar. Yelaa die penat ape semua. Die laa cakap dulu tak jadi tak jadi. Tapi taktahu laa nape aku susah nak faham die mase tuu. Selalu nye kalau die ajak jumpa kalau tak jadi aku boleh cakap 'okay'. Yelaa faham kan. Mase tuu jea takboleh. Yelaaa mane tak yee, dah terfikir-fikir daa nak keluar dengan die, drop die, lepak-lepak dengan die. Tetibe cakap tak jadi. Nak postpone next week. Berbulu doe. Birthday aku setahun sekali bukan 2 kali ngengg. Mybe tu kott aku takboleh faham die. So die mengalah tapi aku jea TAK MENGALAH ! Die pun ikot jea cakap aku.
*Okay aliahh aku ikot kau tapi kalau aku tidurr kau jangan nak kejut-kejut aku ehh?* Apedehalll. *Boleh pitt, aku tak kesahh. janji dapat meet kau:p*


Memang seronok laa kan dapat keluar dengan die satu harii <3 SAYANG KAU !

Mase keluar dengan die, ramai pandang kiteorang. Taktahu laa si apit nie perasan ke takk. Aku perasan laa jugak. Yelaa mybe dorang pelik kot kiteorang nie macam kapel ke tak. Die pendek ! HAHA tak habis-habis suruh aku rendah kan badan aku. Aku pakai sandle jea. Tak pakai heel pun. HAHA kelakar bhaii. Lepastu die tak habis-habis nak carik pasal dengan aku. Ade jea point die nak gaduhh. Macam mak aku la sial. HAHA. Membebel takde fullstop laa.
BTW, memang best laa keluar dengan die. Tak sia-sia penat mase tuu. Die sampai pening-pening dalam ktm. Sumpah kesian :( Tengok jeaa die tidur. *COMEL muka penat jeaa die mase tuu.

Apitt, aku sayang kau. Thanks ajak bawak aku jalan-jalan satu Mid tuu. Memang penat kau kene kan aku. Kau saje jea nak sesat dalam tu. Kau saje jea buat-buat lupa jalan keluar kan? Pundekk kau. Hihi Thanks laa everything. Kau layan kerenah aku, gedik mengade aku semua. Aku tahu kau penat sangat mase tu. Sebab tu aku tak kesah kau tidur. Aku pandang jea kau tidur :') Sorry sangat-sangat aku terlupa pasal Mcd tuu. Sampai kau tak makan langsungg burger tuu. Kau dah laa tengah lapar. Aku pulak boleh salah beli. Aku nak belanje kau, kau jual mahal kan? Sengall. Sayang kau pitt :') Nie lah hadiah birthday paling special yang aku dapat taw. I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU !

*die bengang mase nie sebab mase aku tengah snap, aku tak dengar pun ape die cite :p*